bos yg sengal






aku bengang tol ngn bos aku...menci..ada ke patut arini kene keje...bkn ada ape yg urgent pon...geram tol...tp oleh sbb aku ni baik dr segi hati...aku keje je la..tp mmg sunyi gile la..kiri kanan org cuti..jln pon lengang je...so..aku mongok..xmo bt keje..aku nk tgk youtube je arini...hahahhha.........semlm aku sakit2 bdn okk..tido pon awal..kul 9 da masuk bilik..smpi baby aku call pon aku tgh mamai2 lg....pastu bile tejaga terus lapar...tp aku xmo mkn..aku diet...aku rasa aku da naik la..xtau la...tp x soke okkk....aku xmo gemok...unless aku gemok pas dpt baby..tu x pe..i like...ni x...blom kawin da naik...x soke..MENCI...!! tp aku tegoda gak ngn curry yg mak aku masak semlm...ikan masin, sambal belacan,kangkung masak belacan..(tu aku yg masak)...last2 aku mkn gak...it ok nadia...arini jgn mkn mlm yek...tp tgk keadaan gak...td time nk g keje mak aku kata nk masak mee sop..yummy...sodap okk..harus aku mkn tu...bkn slalu mak aku rajin2 nk masak cengini...slalu aku je la yg masak tau...


arini gibran blk...my sis son...sgt la comel..arini aku nk blk awal la..rindu gile kt dia....nk main ngn gib...bt pengehtahuan korang...aku panggil dia gib je...gib ni noty tau..biasa la bdk2...bdk ke..?aku rasa baby lg..baru nk masuk 1tahun okkk bln 5 ni...geram je aku tgk dia tu....pantang jumpe camera korang tahu....sengih je...tu kecik lg tu..xtau la da besar kang.....tp aku teramat la syg gile babas kt dia..mak abah aku lg la syg..ye la kan..cucu first...ok dokie..aku da xtahu nk cite ape da....


*aku pon nk dpt baby yg clever mcm gibran...

mmmuaahxx....

:)

No comments: