malassss........!!

arini ari senin...rasa malas giler nk keje...semlm pon aku dok umah je..en.hairul aku keje...panas montot beb duk umah..last2 semlm tido je la kt umah..bgn petang tu bt cekodok..sodap....puji diri lebih la aku ni....then mlm tgk la tirai af..bosan la...xde cite best..tepaksa la layan...peserta2 tahun ni xbleh bla langsung....ntah ape2 ntah...pastu tgk rtm ada band hujan bt show...waaaa...bestnyer..i soke tu....layan2...smpi kul 10.30...tgh ghost lak...channel 8....bessttttttt.................then...xtau nk bt ape dah lg...bosan tahap melampau..sooo....aku tido lagi...sebelum tido harus aku tepon en.hairul aku kan...tetiba dia cite nk bt umah kt sbelah umah mak aku...utk pengehtahuan korang..mak aku ni bnyk tanah..heheheeh....sebelum ni mati2 ego tahap melampau xmo duk sini tau...aku layan kn aje.....malas nk gaduh2...lg pon pasni dia kn hubby aku...so..kene la ikut je....xleh melawan..durhaka tuh....then bile dia da kata cengitu aku pon agree je la dia nk bt umah kt kampung aku ni..i soke okk...siap nk bt orked garden utk aku okkk...haks..haks...tesentuh aku mendgrnyer....:)

yeah..!!yeah..!!
finally.....duk jugak dekat ngn mak aku...
:)

No comments: