aku lapar

aku LAPAR...........!!tp bdk opiz aku suruh tunggu dia...xtahu dia g mana ..kata blk umah sidai kain..ntah ape2 ntah..da tghari buta baru nk sidai kain..da la x g smyg jumaat....duk je la kt opiz diam2..ni sebok nk g sidai kain la bagai,...pg2 xmo bgn awal2 g sidai kain..da la suka dtg keje lmbt...ha...kan aku da over meroyan....xpasal2 dia dtg keje lmbt pon aku nk masuk skali citer.....ye la...da tghari baru gedik2 nk sidai kain..ntah2 kain tu pon da bebau hanc*** agaknyer....kan menyusahkn aku je nk kene ikat2 perut ni..x soke okkk...perut aku dah siap menyanyi lagu " bkn lapar biasa" versi siti nurhaliza gitu.....klu dia leh becakap dia da tepekik telolong da bgtau yg dia kosong..perlu diisi....nk mkn kang kecik ati lak mamat ni..da la asyik perli2 aku je mkn x ajak dia...adoi aiiii...LAPARNYE...LAPARNYE..LAPARNYER..........!!


:(

No comments: