baiknye dier...

aku serba salah la..time aku da nk blah mcm ni lak bos aku baik ya amat ngn aku...slalu asyik marah2 je...aku jd mcm touching lak...huaaaaa.............aku ni xleh tgk org baik ngn aku..kang ada yg x jd resign lak ni..dia baru pas kaci aku apam blk...sodap..makcik kt dpn ni jua..kesian lak aku tgk dia...nk crk org baru lg kang...mesti dia pasni leceh..aku xde...yeke.ntah2 dia suka x aku xde..yela..aku nikn suke bt silap bnyk dr bt btol..muahahahaah...pening kepala dia hari2...xpe la..semua ini tuk kebaikan mu my bos...dah2..xyah emo..aku nk blk ni...nk masak lg..gosok baju laki aku lg..mlm ni nk dtg amik..eee..x menyempat..br semlm antar...da la aku nk g tunggu mamat savvy depan opiz aku jap..mbil2 tunggu nk kul 7..cuci mata sikit...walaupon hari da gelap...hahaaha...yg mamat savvy ni lain hari aku cite ek..muahahahahahha...

cow cin chow......

:)

No comments: