baju

ari ahd pg tu konon nk blaja mak abah aku mkn muffin free kt mcd...ingat nk redeem la smpi 10 ke 15 ke...tp..syg seribu x syg....mcd mmg ngok ngek..ada muffin abis...buang masa aku je ngn belum mandinye drive g mcd semata2 nk amik mufin yg xde...bengang gile la...blk pon ngn hampa..da la x mandi..so rasa pon mcm panas je dok dlm kete apak aku yg aircond da rosak itu....emm.azab2...panas siot...pastu aku blk amk aku pon tgh ready2 breakfast....sambil2 dia membebel..biasa la korang...mak aku tu mana boleh x membebel 1 hari..ada je point dia nk bsg pasal anak2 dara dia tu..malas da aku..sakit telinga wei...taik telinga pon leh keras tahu...pastu aku tido jap smpi kul 2...see...aku tido blk okk...tu bekmakna aku x cukup tido semlm..muahhahaha..pastu dlm kul 2gitu tejaga....ngam2 mmg mak aku nk siap nk g klang crk brg kawin aku sikit...mals sebenarnyer...panas okk..tp memikirkan aku yg nk akwin..bknnye mak aku...so aku pon ikut la...smbil2 mana tahu ada brg yg aku bekenan amik je la kang...kan....sampai je klang first skali g kamdar..emm..crk baju family..ok la...boleh la kan...1mtr 29inggit...xyah la nk beli gempak2 sgt..kang bkn pakai sgt adik beradik aku ni....pastu mak aku g crk baju utk majlis anak buah aku bln dpn...birthday dia..nenek pon xmo mengalah ok....nk gak cun2..aku je lom beli baju lg....adik aku pon da dpt..tp mmg biol la adik aku tu...eee...geram aku...sini aku cite....mcmni..mak aku tunjuk 1 baju kt dia...ok la...bg aku cantik gak la..tp aku x bekenan...aku kata kt dia klu ko suka amik je la...dia pon da test2 baju tu dia kata suka..mak aku byr je la kan...pastu da tung tang2...da smpi umah mlm tu aku try la saje gatal2 bijik nk test baju tu...xde la maksud ape2kan..saje je nk etst...pastu tayang la kt mak aku..ada dia kata suruh aku yg pakai baju ni dia belikn adik aku baju baru lain..what the ....eeee...bengang aku nok....bengang gile..aku lak jd mangsa...siap ugut2 aku bagai kata klu aku x pakai dia xmo amik tahu pasal majlis kawin aku..lantak la..aku pedulik ape...bkn masalah aku...main ugut2 lak..pastu time tu la nk kutuk2 kata baju yg aku beli selama ni x penahnye cantik..helllo..suka ati aku la nk pakai baju mcmna....patern ape...bunga2 ke...ada pokok ke..gunung ganang ke...eee..tension aku okkk...malas da nk amik port....kdg2 nk puaskan hati org mmg susah...padahal aku pon nk freedom sikit beli ape yg aku suka..bkn cuma tangkat muat je...x kisah la benda tu free ke ape..tp klu aku kata aku xnk..aku xnk la kan...main paksa2 lak...BENCI..!!

No comments: