durhaka

mlm ni aku nk g jumpe chenta hati lg...lepas rindu yg xde la bnyk mana..tp bnyk gak la...ala2 bnyk mcm sebungkus belacan gitu...muahahahahah...rindu la..klu x rindu xkn aku tehegeh2 sms dia kata rindu..tol x...da la lmbt gile nk kawin..duit da la makin lama makin nipis....smpi kad bank aku pon klu dia leh beckp dia dah kata dah..jgn masukkn aku lg kt atm tu..aku penat..!! boleh gitu....ye la..asyik kuarkan duit je...tp brg2 x settle gak lg..pennat la wei..nk akwin ni..penat bepikir...klu la aku mennag 1 juta...besstttnyer..ha...berangan lg...biasa la..idup mestiada tujuan..walaupon hanya khayalan...cewah...aku da x sbr nk kawin....bkn sbb aku gatal..gatal tu ada gak la sikit...tp yg bnyknye sbb aku x sbr nk g shopping puas2..pas kawin je misi pertama aku nk serbu semua shopping complex yg ada..aku nk spend smpi 1-3 k...aku nk beli baju..kasut..handbag...seluar..underware...bra...semua la...aku nk borng bnyk2..nk puaskn ati aku..muahahahahah..gile batak aku ni..tp mmg pon..aku da set dlm kepala otak aku..eeehhhh..jgn dilupe...tudung..iye kwn2..pas kawin aku akan pakai tdg..tp ingt nk bt2 lupe..boleh ke gitu....boleh..asal hati ikhlas..semua boleh jd..kan...tp oleh sbb benda yg aku bt ni akan jd bedosa...aku memilih kata kampung sepakat utk mengunakan tdg...walaupon seselebet mana aku..aku redha..sbb aku xmo laki aku masuk neraka..kesian dia..da la hidup dia bnyk gak la bt jahat ...nk tambah dosa aku lg...muahahahah...durhaka aku ni...!! smbil gelak2 setan kt dpn pc....


hahahhaahaaha...harun...??

No comments: