meroyan...

mlm td aku gaduh ngn hairul ..ntah ape2 ntah mamat tua tu...aku gurau sikit pon da xleh dah...dia sms aku...

him : jam da smpi..cantik sgt....cerutti...bnyk diamond..sama mcm b punye sikit..

me : yeke ..ok la...nanti pas kawin belikn guess ek..?

him : nape..?x suka ke jam ni..?

dia da start sentap okkk..

me : xlah suka sgt...tp pas kawin janji belikn guess ek...

pastu dia senyap je....aku pelik la..xkan nk sentap lak kan..so aku call la dia..tetiba nk hangin x hengat okkk...pelik aku....dia kata kecik ati sbb aku lebih amik kisah pasal jam guess tu...aku kata la aku cuma cerita je nk jam tu bkn maksud aku x suka jam cerutti tu....pastu dia kata dia da susah payah ok nk dptkn jam cerutti tu aku lak sebok pasal guess tu..." b keje kedai jam b tahu la mana yg tebaik.."boleh dia kata mcm tu.....

ha....start la darah aku mendidihkan...aku xde niat pon nk bt dia sakit hati..tp ini da lebih bro...nk meroyan2 lak...lum tgk aku meroyan lg...malas aku nk layan...nk cite pon salah..x cite pon salah....tp aku tetinggi suara gak ngn dia...xtahu la..rasa mcm nk tumbuk2 je perut dia klu dia ada kt depan aku time tu..bengang gile...last2 aku kata kt dia.."dah..xyah la jam guess ke jam dinding kehape..kite da x hingin da nk pakai jam lg..." see..aku lak sentap...ye la..pasal jam nk gaduh2 bagai..dua2 tgh marah..so baik aku letak je phone..malas da nk bsg2..bt menyakitkn hati je....kdg2 bile nk dekat2 kawin ni mcm2 la..benda yg remeh temeh pon boleh jd besar...adoi aiii...pastu start la dia bsg..kata aku ni xleh nk bwk bincang la...pegi la mam...aku x pedulik..dia yg start dulu...dai kene mintak maat kt aku...emm...x sampai setgh jam dia da sms aku mintk maaf..dia kata salah faham je..dia yg start dulu...salah faham konon...nasib baik ego aku x setinggi klcc ok.....ape2 dia la buah hati pengarang jantung aku..gaduh2 pon dia gak yg aku crk....so skang da pon bedamai....hati pon da gumbira....

ps : tp sebenarnyer mmg aku lg soke jam guess dr cerutti tu..muahahahahaha...sambil gelak setan...

No comments: