new job

aku dpt offer job...yeahhh...!!sioknye....xtahu la asal..tp actually syg bnyk nk resign ni..tp bile aku bepikir berjuta2 milion kali..bnyk gak kebaikannyer..salah 1 ofcourse la salary yg diberi lebih tinggi dr kt opiz lama aku ni..pastu ari sabtu x keje...sioknyer..tp tu la...mcm takutnyer nk bg regination letter..takut plus syg..xtahu la asal...emm...xpe..jumaat ni aku g amik comfirmation letter aku tanya semua..nk tanya skali..ada internet x...muahahahahaha....mampus aku terus kene reject..ye la...klau xde internet mcmane aku nk hupdate blog aku yg sekangkang kera ni...tp xpe la..klu xde aku nk bt mcane..terima je la...mungkin ada hikmatnye......aku leh mintk laki aku yg 1 tu belikn aku laptop pas kawin...boleh la aku lenjan gile babi ari2 hupdate blog...ha..amik ko andia..hupdate la smpi muntah darah..xde hal punye...pasni klu ari sabtu aku x keje aku nk bt ape ek...mcm rasa nk bt blk partime kt mcd..tp dptkah aku kelulusan dr yg BERHORMAT itu...dia tu da la x suka aku bt keje2 partime2 ni..eleh..dolu2 leh lak...siap keje sama2 lg..xde hal pon...cemburu buta la tu...mcm aku x knal...emm..xpe..akan aku usahakan....xde pon..aku dok umah je la...boleh bgn lambat2..yeahhh...!!bestnyer....aku soke...xpe..aku nk hepi2kan diri aku dulu sebelum aku sedih blk nk kuar dr opiz ni...tp takut gak kt opiz baru tu mcm xleh survive je...xpe nadia..try ur best..!!

:)

No comments: