kedondong..

ari rabu aritu pas blk je keje..aku terus kuar ngn hairul...emmm...dia da amik jam for hantaran...so nice.......emmm....kene apreacite..tp mmg cantik pon..aku je yg ngada ngadaan...dia siap belikn j.co lg..sodap..lg2 tiramitsu...yummy...mmg l love u la laling...dia beli 1 dozen ok..aku bwk blk umah tinggal 3 ketul..so korang bygkan bpe bijik aku mkn..muahahhah..lepas gian tu..puas aku...mlm tu x merayau mana pon....g tecso...ngn mak apak mertua aku...g jln2 crk brg dapur..aku layan je..sbb da lama pon x g jejln ngn mumy n abah..so rasa besttt sgt..heheheheh...pastu sempat gak la pau kt hairul baju utk g opiz...ala...murah je...serius murah gile...10inggit okk..tp aku grab 2 ....muahahahahha..so...mari la kite ramai2 shopping di tesco....pastu perut pon da start lapar blk...kiteorg decide mkn kt pakli kopitiam...emm..sbb mumy hairul kata air kedondong kt situ besstttttttt...so aku pon nk try la kan..mana tahu mmg kaw...bile da order...aku order air kedongdong ngn asam laksa...piaw siot dia puny air..yummy..terasa smpi kelubang bontot okkk...mmg best gile la..asam laksa tu pon ok la...xde la siok sgt mcm air tu...nk amik pic pon xleh..sbb hanpon da mcm cilaka..pastu terus irul antar aku blk....blk..mandi semua..lepak2..tgk af ulangan konsert ke 4 x silap aku...kul 2 gitu baru tido....esoknye da nk kul 12 baru bgn...best gile la..mak aku bsg pon aku bt bodoh je....sekali sekala kan..ape salahnyer...hehehehehe...

No comments: