latest

ollaaaaaaa.........
baru nk hupdate..da ptg baru tehegeh2 nk hupdate...biasa la..penyakit M tgh dtg mcm ni la....ni pon x tahu nk story ape..tp aku bt2 mcm ada story gak la kan...emm....esok aku ada interview...x tahu la..aku rasa aku da lama gile apply job kt company tu..skang ni baru nk panggil aku interview...esok..kul 10 pg lak tu...da la aku keje..tp aku nk try..mana tahu kt sana offer betterkn...rejeki2...x baik ditolak.....mintak la dapat..AMIN...xpe la..kang aku cengelat la..kelentong ting tong bos aku sikit..bkn slalukn..time2 nk resign ni la nk bt noty2 sikit....kang bila aku da calibut bos aku mesti suka sbb aku da resign..asyik menyusahkn dia je agaknyer....nk ujan wei kt luar..aku pon da start lapar..ada pasar mlm..tp mcm malas nk bejln g pasar..walaupon x jauh mana pon..korang kire sampi 100 da sampai da....da kata pon tgh berpenyakit kusta M...mcm gini la...gilo..gilo....nk berusaha mencari sesuap makanan pon malas....apa dahhh..........

No comments: