my day

semlm public holiday...tp opiz aku keje...aku lak tgk mak..abh..adik aku semua melapak kt umah..aku sgt jelous....so aku malas nk keje..aku amik mc..kata demam...tp xde pon aku g klinik..lantak pi la sana...kang pandai2 la aku jwb kang.....muahahahaha..pemalas nk mati..duk umah lepak2...mkn..tido..mmg siok gile....best tol kan dpt duk umah...arini nk g keje pon malas je..da sedap sgt cutikan..mcm ni la jdnyer ...ari ahad hari tu ada krisis sikit ngn hairul..xyah la cite kt sini kan..hal personal...teramat personal..tp yg penting skang da ok..tu pon aku gak yg kene beralah...nk tunggu dia pujuk aku..mmg kerat jari la...lambat.......biasa la..lelaki..ego tinggi mcm KLCC.....
hari sabtu haritu pas blk je keje..aku terus lari g econsave dekat blakang umah aku tu..g sorang2 je la kan..nama pun baru blk keje...pastu aku crk betik..emm..nk bt jeruk betik...mula2 nk bt jeruk kedondong...tp x jumpe la kedondong..pastu blk uamh tanya mak aku mana nk crk kedondong..maka ku kata kt umah makcik aku ada..pulak..........xpe la...betik pon betik la..janji sodap..kan...da peram tung tang..tung tang bagai..ari ahad tu da siap...tp kene tunggu 1-2 hari lg...emm..tp akak aku da cilok bwk blk da....kt umah da licin dah..x sempat jeruk tu nk kuar peluh ok...pastu aku tapaukn la untuk mumy hairul 1 bekas..mmg niat nk bg dia pon..xtahu la rasa ape..bantai la...tp firasat aku mengatakn mmg SODAP la kan..... .....!! klu x takkn yg kt umah aku punye pon da licin.....
pic..?sory xde...sbb aku malassssssss....aku rajin tang nk mknnye je.....

:p

No comments: