yesterday nite...

wah..semlm ptg aku blk awal...kul 5 da calibut..nk merayau mlm tu harus la akn blk awal..tp aku sempat masak2 dulu kt umah..sbb nanti kesian mak aku nk kene masak blk keje kang...aku seorang nak yg mithali ok....pastu kelam kabut nk siap sbb si hairul da kuar..benci aku bersiap dlm keadaan kelam kabut...x best...makeup pon mcm x makeup je jdnyer...kite org decide g jj bukit tinggi je...sbb niat hati pon cuma nk tgk wyg je kan...dpt tiket movie ironmen kul 8.15...tp kiteorg da smpi dlm kul7 gitu...ape lg..ronda2 la...lg pon aku tgh nk crk baju gak utk birthday anak buah aku next week...so harus la kan nk crk baju yg vogue de vase gitu......tp crk2 x jumpe pon yg cun2...semua biasa je...x menarik hati aku...tp dear aku lak dpt baju dia utk party next week....warna orange lak tu..cunnye.....emm..xpe...nanti aku crk yg sepasang sama mcm dia sikit..warna lebih kurang,...baru sehati sejiwa...kehkehkeh....
pastu mumy hairul sms mintak tlg crkkn blouse...emmm...tang ni aku lemah sikit...xpandai la wei nk crk baju mumy dia..blouse mak aku pon aku x pandai crk..lg pon semlm tgk2 pon xde yg menawan hati..semua biasa2 je...emmm...atau aku mmg xde mood nk shopping sebenarnye....mayb la...pastu jln2 jap..aku pon mcm da xde mood sbb x dpt baju mumy dia...dia pon ajak blk..tp aku nk g mkn dulu..lapar...pas mkn2...borak2 hal ehwal semasa...terus cow blk..tu pon da kul 12 gitu...apak aku pon da nk g keje dah..sbb dia week dia keje shift mlm..aku sampai umah mandi2....bersih makeup semua..gayut jap ngn baby aku...see.da jumpe pon saje je nk mengkaya kan org maxis itu....


aku x tahu la nk cite ape dah..teramat la blur..ohh..tp ada 1 thing..aku da decide aku still akan tukar my job..so aku xkn amik offer yg my exbos kaci itu....sbb bila pikir2 blk..emmm..ntah la..susah nk cerita..tp itu la keputusan aku....fullstop..!!

No comments: