demam

bucuk aku demam...kesian dia....dr semlm da lalok2 dah..bile aku tanya ok ke x..dia kata ok..tp nagdu lak sakit2 bdn..tu namanye x ok syg....haihhh....semlm aku blk keje aku sms dia..inform la kan...bgtau da sampai umh..klu x dia risau kang....

me : b.........kite da sampi umah ye..

him : ok..gud...yang...dmm b makin teruk la...

me : yeke..xyah la ot..terus je la blk...

him : xmo...nk ot...rugi..

see....demam2 pon leh pikir pasal duit okk...mmg mata duitan tol laki aku ni...

me : abis tu kata dmm...blk la rehat....bdn rasa mcmane...?

him : rasa oren.....

me : main2 ye...geget kang...

him : jgn la..kang ayg rasa oren tu...sedap tu....

tgh dmm2 pon boleh bt lawak....sabar je la aku...x paham aku klu dia dmm...maintain je..suara pon xde lemah2 ke ape..hepi je..pelik2...cube klu aku dmm...ha...hamik ko..mmg crk bala la sape yg dpt aku...lembik sana..lembik sini....sakit sana..sakit sini..nak itu nak ini....emmm..biasa la..over gitu....

1 comment:

Ceera said...

hahahaha.. tetiba rasa oren, lawak betul lakiko tu..