monday

happy monday.....aku samapi awal arini...9.20am da samapi okk....cehhh...mmg bkn slalu aku samapi awal ker...semlm tghari ke ptg...dlm kul 2 gitu...aku ikut mak n abah aku g klang...mak aku nk crk baju raya...emm...ikut je..saje boring2..mane tahu ada sbenda yg aku suka..leh beli...tp ujan okk..sepanjang aku kt kalng lak tu...dr aku samapi..samapi blk...kepala pon da naik sakit.... tp time nk blk tu aku mintk abah aku anatarkn aku g umah mumy hairul...hairul kan dmm..so aku suka menyushkn diri pegi sna melawat..melawat ker..?cehh....bdk dmm tu tgh main game okk...aku ingat dmm2 dia tido ke rehat ke...time aku samapi pon da dlm kul 6 lebih...lepak terus la samapi mlm...mak n abh aku pon terus blk..tp time aku nk turun kete tu abh da warning jgn blk lewat..ala...lewat aku pon sampai kul 12 je...mula2 mmg lepak2 je..tp mumy aku kan bontot dia xleh duduk diam bila nmpk aku ada umah kt umah dia...ada je plan dia....dia ajak semua g jusco ....aku ok je..best gak dpt jln2 kan..hairul mula2 xnk..ye la kan...bdn x ok lg..so mcm x best je nk jln2...kak zita ofcouse mmg xnk la..dia mmg kureng...lg pon dia mcm mmg xleh ngam ngn hairul..so kiteorg pon pegi la ke jusco bukit tinggi yg boring itu...tp semlm ramai giler org....yela kan..mlm minggu then ramai yg da cuti....(aku je yg x gaji lg ...) pastu jln2...aku xde tempat lain nk g..aku nk g kedai emas je....aku nk emas ok..EMAS...hahahhaha...mula2 tu nk survey2 je...pastu da try2...kene pukau lg dgn mamat cina tu..akhirnye tebeli gak aku gelang tangan utk batal air sembahyang aku for akad nikah yg akn belangsung x lama lg....wahhh...sgt skema ayat aku okk...mula2 aku xmo...mahal la..kesian laki aku....1850k ok...kesian tau...tp korang tahu la..bile kuar ngn mumy hairul...dia kata amik...anak dia kene amik...lg pon hairul pon suka dgn gelang tu..aku jgn tanya la...da tebyg2 dah nk pakai...so..terus amik...dpt la aku...hhahahaha..pic..?xleh amik..suprise....tunggu time aku kahwin nanti ye...tgk la sampi juling pon xpe.....cume aku leh ckp aku beli kt poh kong...wahh..poh kong kt situ sgt best ok..diaorg lyn kiteorg dgn capucinno okk..siap tanya lg.."mis, u nk minum ape...teh cina..latte...capucinno..." gilor okk..service tip top..dpn kiteorg dia siap letak sebalang gula2....aku sip amik bnyk2 letak dlm handbag lg ok...sgt batak...(ha..kan da kuar jawa aku...)bile kiteorg kuar dr kedai tu dgn gembira....ofcourse aku akan dtg lg...lg pon cincin laki aku lum beli lg..next month kot...emmmm.........DUIT lg nok..................

No comments: