ragging

skang ni nk ragging adik aku masak senang je..bg 5hinggit...semua jln ok..nk suruh jd pencacai taik anak buah aku pon boleh okk....masak dr x pandai pon terus pandai....arini aku nk merayau..so xde sape nk masak..ye la..mak aku kerje..kul 8 baru blk umah...time tu semua org da kebulur ...xkn nk masak lak..kesian lak..so..ape yg aku bt..aku bg adik aku 5hinggit...ko masak la.........tp dia xde la kuno sgt kan..masak pon x reti..BOLEH La.........setakat mak abh aku mkn tu dia leh masak la.....so...arini aku ENJOY...............oit..enjoy2 gak..blk xleh lewt okkk...da kene sound ngn bapak aku..ari sabtu lepas la..blk mlm sgt...ala..bkn ari sabtu elpas je..mmg slalu aku blk lewat klu kuar ngn hairul..mcm x puas je.mmg klu leh da kul 12 baru reti2 nk blk...samapi kene marah ngn bapak aku okk...tp aku da lari dulu masuk bilik time dia nk bsg2 tu..hairul la kene.....tp biasa la kan...bakal suami ku seorg kaki bodek yg sucessfull.........(btol ke eja, xtahu) bpk aku marah kejap je..sbb kiteorg belikn dia baju kt sogo semperna birthday dia yg da lama lepas.......mcm tahu2 je kan dia nk marah..so tu utk bodek2 la...xde la..mmg da niat nk beli okkk....tp xde la kan kiteorg nk rajin2 blk lewat lg pasni...kene latih la b4 10-11 kene sampai umah....kang pas kawin xnk blk umah pon xpe......eeeeeeee..........bestkan kawin.......:p

No comments: