ter..

aku ni dr aritu berazam nk diet..konon nk kurus dr skang la..lg slim...sbb drumstik aku mcm makin membesar je aku tgk..semlm ingat nk g econsave crk badminton..ye la kan...klu nk joging tu mmg malas..main badminton leh gak kuar2 peluh...tp semlm mmg x gerak kuar ok.duk umah je..last2 arini ingat nk diet..nk puasa xleh...karpet merah....aku tapau nasi goreng mak aku masak pg td..bes wei..mak aku arini off..x keje.syorga2 blk kang xyah masak...aku mkn nasi goreng tu kul 11 td..tp skang aku da lapar blk..dan aku telah TERbeli egg tart kt kedai kek sebelah opiz aku ni...bkn tu saje...TERbeli gak pizza....abis la aku ni....nk kawin tp xsedar2...padahal tinggal lg bape bln je ni....tp aku x menyesal terbeli itu semua.....kerana aku pasti..ada hikmahnyer...ceewaaaaaaaahhhhhhhh........

No comments: