berbuka lg..

ari sabtu lepas aku berbuka dgn bdk2 sek lama aku...mas,niza n zila..da lama x jumpe minah2 sengal ni...emm..lama x jumpe mcm2 la ceritanye kan..berbuka kt mcd sbb semua org x tahu nk buka kt mana...n memandangkn semua lum gaji n sengkek...aku ajak la diaorg g mcd..sbb mcd je la yg aku rasa nk mkn time tu..teringin ma...






me n niza yg kecoh gile..aku x tahu la klu open table dgn bebudak ni mmg happening btol...




shima n pet..diaorg tgh keje ni..saje lari2 jumpe aku jap..rindu ler tu...pastu sebok tanya abg hairul mana...hellooo...aku tgh bergendang gendut tali kecapi dgn member2 aku xkn nk bwk dia ....kang dia sabotaj aku je kang....muahahaha...keji2...pastuknnnn aku dpt eskrim free...sodapppp...
aku amik ayam spice set M with coke..tp bdk2 kt mcd bg aku 3 ketol ayam okk..ape kes...saje je nk bg aku gemokkn..cewaahhh..aku kn special cus..mmg cengitu... aku sempat snap pic fries je sbb time tu da x hengat ape dah..ingat nk membedal je...azan je aku minum air smpai abis weiii...nasib baik leh refill air kt mcd..aku refill je da nak smpi 3x okk...untung2...
mas n zila...



endingnyer..aku mmg kenyang gile blk umah sabtu tu...adik aku masak spagetti yg mama mia delicious tu pon aku mkn sikit je...xleh masuk dah....

No comments: