boring..

aku xtahu nk cerita ape harini...sbb aku xde cerita yg best...life aku sama je klu dr senin smpi jumaat...cube klu ari sabtu ahad tu....berwarna warni ala2 pelangi okkk..ohhh...semlm mak aku da pesan..esok kene tlg dia mengecat umah.....ciiittt...baru aku nk bermalasan2 okk...bkn selalu dpt bgn lewat...mandi lambat....tp nk bt lagu man..syurga dibwh tapak kaki ibu..kang aku x bt kang...neraka la tempat kuuu...uwaaaaaa.....ampun mak...

aku skang ni tiap2 pg akan mendapat panggilan toilet okk....sbb....
aku mkn jamu kurus...
wawawawawa.....gilos okk...bpk aku membebel...bsg dia kata nk kurus celah mana lg...hello....peha aku besar okkk....
aku x tahan la tgk berat aku..aritu b4 aku mkn jamu ni...aku timbang berat aku 60kg ...mampos aku....menjerit2 aku time tu tgk berat sendiri....tpppppppppp..............semlm i timbang u...
i da KURUS yeerr....58kg...tu pas buka tu...wahhhh,.....ada peningkatan tu..dan2 je da kurus..baru turun 2kg da poyo lebih....xpe2..aku akan pastikn target aku tecapai..
tiada lg lemak2 degil di bdn ku....


ps : along..!! sama2 kite berusaha....cayyokkkkk...!!!

No comments: