cerita basi

aku lupe nk hupdate pasal aku g bt hiv test minggu lepas...kacau la..skang baru teringat..xpe la ekk...aku cerita je la..basi pun basi la...biasa la aku kan suka bt entry basi...weeehaaaa....ari khamis minggu lepas au ngn hairul amik cuti ....pepagi da bgn okk...xcited lebih...dr mlm tu da warning si hairul.."b jgn bgn lewat2 ha..kite bnyk benda nk settle"...lebih kurang la ayat aku...aku bajet bf aku tu mesti lambat...tp marvelous okkk...kul 9 dia da tepacak kt dpn umah aku...last2 aku yg kelam kabut...so..kiteorg pon menuju ke klinik pandamaran..sbb apak mertua aku kata kt situ xde orgg....so dpt la bejln dgn cepat kononnyer...tp dan dan lak nurse kt situ kata hiv test hanya boleh after 2..cehh..yeke...sudah tukar ekkk....patu kiteorg x puas hati lg ni..konon klinik kt situ sesuka hati nk letak2 time kan...kiteorg g la klinik anika kt klang tu...sameeeee jugakkkk.......bengang weiii....da la aritu bnyk program nk dibuat...tp nk xnk tepaksa la kan..nk bt camana...

so.....sbb xleh bt hiv test pg tu..kiteorg g la bank...sbb hairul nk transferkn duit hantaran for me...hahahhaha...aku da kaya okk skang..dgn duit2 yg dibg tu..cukup aku nk tinggalkan dia..dia nk tinggalkn aku pon xpe...tp duit tu semua...AKU PUNYERR..........tp xde la aku nk bt benda gitu..kang kene terajang sulung dek bapak aku kang....tp time nk trasfer duit tu pon mcm2 hal....boleh maybank offline ok...kepala busut la....hangin satu badan aku time tu..sampai x tahu nk bt ape lg time tu..kiteorg duduk kt tempat menuggu kt situ sambil pandang memandang....xtahu nk bt ape dah..nk marah2 kang spoil lak hari tu..da la bkn slalu dpn spendtime mcm gitu....dlm 15minit gitu..da ok dahhh...ha..nasibbaik da ok..klu x aku bakar bank tu......cehh..ni ckp besar je ni..btnye ofcourse la idak kan...

ok..pas settle transfer mentransfer.....misi seterusnye menuju ke kedai haiwan...sbb bf aku yg buncit ni da bejanji nk belikn aku haiwan...binatang2 hidup tu...utk aku jaga seperti anak n menatang seperti anak sendiri hendaknye....tp harapan la nk bt mcm anak sendirikn...bt anak angkat cukup..nk lelebih lak...so aku choose hamster...comel tu semestinye la kan..tgk la tuan dia....haahahahah..perasan disitu......pasal binatang peliharaan aku tu nanti2 aku cerita..ok..settle 1 keje...
pastu g lepak kt umah mumy hairul jap..tunggu sampai kul 2,...terus g klinik anika bt hiv test...hasilnye ofcouse la NEGATIF kan....Tpkan..dia xde mcm ceera punye tempatkn kene taya bagai2 tu...kt klinik ni xde ok........aku amik darah pun kt counter je....org tu kt dlm aku kt luar counter....pastu 5 minit gitu da dpt result...sgt selekeh....ingatkn ada la soal jwb ke...da peanh main ke...mengandung..leh aku bt muka2 cuak sikit.....aku da penuh ilmu didada ni.....(dgn muka belagak) hahahahha....tp xkisah la..janji cemerlang resultnye...

pastu g bwk mertua aku g kl..dia nk crk baju2 utk berniaga..kt sini aku penant melampau...mcm rasa nk tumbuk diri sendiri...perut loya2 wei naik kete mertua aku tu...haiihhh...nasib baik x muntah2 aku...samapi kl...g sana..sini..situ...kul 8 mlm baru settle....tu lum abis g tu..baju nikah aku x crk lg tu...
tp aku x kira..aku mesti dptkn baju nikah aku aritu gak okkk....den x kira la...aku ckp la bisik2 kt irul kata nk g jakel gak crk baju nikah..dia pon ok je..plus pujuk2 aku sikit yg da nk start meroyan....ye la ...padahal haritu sebenarnye nk setlle brg kiteorg je...tp da temasuk skali hal mak bpk dia..so harus la aku meroyan kn.....tp nasib baik g jakel terus jumpe baju nikah aku...xde nk pilin lama2 sgt pon...da dpt bekenan dia hati...untuk pengehtahuan semua..aku nikah warna grey aka kelabu asap bak kata mertua aku...cantik ke idak...bg aku ofcurse la cun melecun kn...xtahu la org yg tgk...lg pon klu aku yg pakai...ape2 pon...ttp cun...

da settle baju nikah aku...kene g amik adik2 hairul lak kt masterskill......wei...korang bygkn......bwk avanza....seat blakang da xleh duduk dah..baju utk meniaga da full...mumy dia..abah dia,...adik dia da 3 org..plus aku ngn hairul...total 7 org....bayangkan....kesudahannyer aku yg kecik ni...(kecik ke) kene duduk atas riba hairul okkk...yaampun...serius.....sesak oi...mmg la best....tp x sempit giler.....last2...behenti kt tepi jln....adik hairul yg dua org tu..kene duduk atas timbunan baju2 tu..klakar giler.....xpe la eju...kak chekkk...bkn slalu kan....terus blk mh mumy dulu..nk mkn..lapar gile....mkn nasi ak x pandang kiri kanan okk..bkn aku sorang je...semua org...nmpk sgt kebulur...

dlm kul 11 mlm gitu..mintk hairul anatar aku blk...da mlm...pastu sampi umah aku tanggal makeup..x mandi pon..terus tidoooo......sgt penat hari tu...tp hati gembira sbb semua settle...so tinggal nk pas baju nikah aku kt pak anadam aku je utk dijahit....

No comments: