kabus..

aku da lama x hupdate pasal wedding preparation aku....ye la..malas je aku ni...so ari sabtu hari lepas aku tetiba rajin nk bt hantaran aku yg ada yg x siap lg...actually tinggal sikit je hantarn ni..sebb aku ngn along aku try to make sesimple yg boleh...sbb aku awal2 da warning kt along aku..aku xmo membazir sgt kt hantarn..sbb bnyk lg mende2 lain aku nk settlekn...so....ari sabtu tu bermula lah kerajinan aku.....
aku punggah n keluarkn semuanyer..senang sikit nk bt..yg ni da siap half..cuma aku tinggal nk letak manik2mutiara kt atas kabus ni....
cantik x...?? cantik..? takkk...?? ala...klu x cantik pon aku aku kesaahhhh....no hal la......aku jenis hati kering punye...
ni kabus ni aku bt da lama....ni baru nk touch up sikit2...mentornyer..of course la along aku..dia bg direction je..aku bt je..tunag..tang..tunag tang.....da siap dah semua..tinggal nk tunggu bg dulang aku yg vogue the vase tu siap je....pastu boleh tutup mata utk hantarn dah..lega sikit rasanye...

kan tema akukn hijau lumut...tp for hantaran aku xmo bnyk sgt hijaunyer...aku nk more white...baju pengantin aku nnti pon xde aku nk pakai hijau...pak andam aku da btkn aku warna off white...mintk2 la cantik...

No comments: