lagi..?

dah tghari baru aku free ni ha..ayoo...arini aku masuk opiz awal ooo...btol2 semngat aku ni...padahal kerja2 tu bt x smpi 1/2hours da siap....okey...semlm aku berbuka dgn hairul lggg......siokkkkk..hello...spendtime dgn bf,..ada ke yg x suke..kan....tp as usual la...skang ni kiterog dating dkt gerai mumy je...sbb bf aku ni kene tlg mumy dia meniaga..n aku join menyemak je...lgpon semlm ada ejue ngn kak zita...ada la aku kwn kn.. diorg yg memasak kt umah dulu pastu bwk g gerai mumy..mkn la mcm kenduri beramai2 dekat situ...meriah okk....


so menu berbuka semlm is...

- nasi putih

- kari daging

- bilis goreng

- sayur campur

- telur dadar

- kueh onde2...


semua lauk2 yg minah 2org ni masak super duper pedas okkk....panas je perut aku...

pas mkn kiteorg pon mula la panas bontot..xtahu nk bt ape dah....


moi...ejue(apesal ko amik pic gitu jue...huduh okk..:p) n kak zita...



dlm kul 11 gitu aku da ngantuk dah..mintk hairul hantar aku blk plus aku actualy nk cengelat kene kemas n angkut baju blk ...muahhahahaha...i'm bitch...

No comments: