mood raya..

aku tgh mood raya ni...pasang ragu raya non stopp...wahhh...bestkn nak raya...tp x best gak...sbb gigib x raya sini tahun ni..kene bk kelantan...x bestttt....aku arini x puasa...sbb aku sakit kepala melampau...aku telan panadol td....dr semlm x baik2 kepala aku ni..asal ntah...

ohhh...baju raya aku da nak siap maniknyer..insyallah..klu xde kemalasan menyerang..siap la baju aku b4 raya..klu malas dtg...mlm raya pon blum tentu siap....hehehehe...



mlm td aku gaduh2 ngn irul..ada la benda aku x puas ati n dia pun x puas hati dgn aku....hanginnnnn jee aku tau...saje crk pasalkn...samapi aku xnk dia amik aku g keje pg ni...tp last2 pg td tecongok gak dpn umah aku...nasib baik sayanggggg tau..klu x da lama aku tinggalkn da td kt situ terus je pegi keje....plus ptg ni aku nk ajak dia g jj..nk g crk rantai raya...so kene xleh merajuk lama2...rugiiiiii.....

No comments: