rantai



mimpi jd kenyataan..ohhh...sgt seronok...aku dpt rantai idaman..2 pasang lg..ecehcehceh..poyo...hahahahaha....semlm kn aku g jusco..jln punye jln...survey punye survey...dpt la rantai utk aku bervogue-vogue diahari raya...pas tu g jln taiping...aku rembat lg gelang itam tu...sgt siok...tp yg tu aku pau hairul...


aku ni mmg x sedar diri okk.....brg perhiasan bnyk gile..tp pakainye idak...suka simpan je lebih...bile ada event2 besar yg melibatkn imej (wahh...artis ke..??) baru tehegeh2 nk pakai....


ni pon ada yg da hilang..tinggal sebelah la..cabut sana la..sini la......ni yg boleh gantung aku bt la tempat letak earing mcm ni ngn rantai2....yg jenis xleh gantung..aku campak2 je...ntah mane2 ntah hilang..kang bile nak pakai tinggal sebelah je..baru la tehgeh2 nk crk..bsg2 la mulut..nmpk subang aku x.??...sgt lorat aku ni okkk....ni nk pakai raya ni..xpe la..tahun ni aku x beli subang gantung..aku recycle je yg lama2...

1 comment:

Ceera said...

banyaknyeeeeeeeee subang rantai ko...

selamat hari raya, maaf zahir batin.. =P