shopping dg tesyg..

semlm..seperti yg dijanjikn..hairul dala benor bejanji dgn aku nk bwk g shopping..tahun ni xde ape2 sgt pon aku nk beli..sbb da niat dah kt umah sebelum tu......"sahaja aku kuar arini untuk beli kasut raya jeeeee..." ye ar...aku cuma nk crk kasut raya sepsg je..ye la..nk kawin2 ni semua kene bajet.....aku ajak hairul g midvalley....aku skang nikn..jln sikit je da penat weii...ntah ape2 ntah...slalu ok je...agaknye aku ni da lama sgt kot x round shopping complex...tu yg mandrem jdnye bile skali skala jln tu..aisehhhh....semlm aku dgn confidentnye pakai hell 3"..falsafah aku kononnye.." beuty is pain" bapak la pain...mmg sakit mampos kaki aku...hairul da bsg2 dah...sikit2." b, duduk jap b"...mau x hangin org tua tu...muahhhaha...


tp aku ni tabah orgnyer....sakit mcmane pon...keinginan mesti dipenuhi..klu x aku meroyan kang....dpt la 1 kasut...tu pon da puas 1 mid aku jejak...mmg hareemmmmmmmm nk jumpe kasut yg bekenan kt hati...serbu voir...ada la 1...aku rembat je la...sbb aku ni mmg kasut pantang xde bling2..mcm xde kevogue-an ketika memakai......nasib la...tp omak aku kata cantikkk....




pas da jumpe ape yg kiteorg nk..hairul pon rembat 1 kasut utk raya..see..kiteorg mmg xde mood nk shopping sgt..cube klu mood dtg...mmg xde makna la nk nmpk aku pegang 1 begplastik...

pastu kiterog terjah kenny rogers kt plaza alam centre,s.a...serius..ramai giler orgg..kiteorg berbuka pukul 8 weiiii..gile x gile...sbb full semua org da reserve..tp kiteorg mmg nk mkn tu jugak..ha...tepaksa la tunggu...






kenyang gilerr...perut aku da x mc perut manusia dah...aku n hairul order 1/2 ye ayam..xde 1/4 dah...bygkn....kebulur tahap bosnia kiterog time tu...mknn pon aku x sempat snap..x ingat ar..sorryy...



pastu perut da kenyang...kiteorg pon blk la..ape lg...ohh..lupe..aku beli anting2 murah ....kt hotmarket...suka aku tgh colourfull gitu..tp along aku da rembat 1..aku da pakai 1...boleh pakai raya ni....

1 comment:

KiKiHanakO said...

pssttt baju putih ni same baju aku dan ceera lah yang.. wakakak ceera kaler merah akulah hijao.. hikss