ustad hairul..

arini aku g keje dia hantar sbb arini dia blk awal so aku leh ngada2 mintk dia amik n antar aku blk...masuk2 kete je da kene soal jwb agama okk....

him : ni seluar mana ni..?xpenah nmpk pon...

me : ala..seluar yg beli ngn b dulu tu la...

tipu sunat sebenarnyer...muahahahaha.....semlm aku g tesco ngn mak aku beli seluar....klu dia tahu aku bru beli seluar ni aku berani kerat jari dia mesti membebel punye lahh..sbb seluar tu ketat sikit...

him : yeke....mcm lain je...nape ketat ni..ayg otter ke..?

me : xde la...mmg mcmni la..b yg x perasan kot...kite da berisi kot..tu yg nmpk ketat..

aku mencover dgn baik skali....xpe la aku redha mengaku aku da gemok...yg penting seluar aku tu diapprove dan x kene sita dek hairul.....dia mmg anti sikit klu seluar keje aku tu ketat n menampakkn line spender....compom aku kene masuk tukar seluar lain....reason dia x bg aku pki seluar ketat2 gitu "kang org tgk bontot ayg"...ekelehhh.....ntah ape2 ntah.....

No comments: