besar bontot...

semlm 1 hari aku x mkn..kt opiz mmg malas giler nk turunn...mana x besar bontot aku...pemalas gilwer..nk trun pon malas...n kesudahannyer..bile blk umah..aku kebulur tahap melampau....sampai gigil2 bagai...

semlm aku ikut bapak aku beraya umah kwn dia...bosannyerrr........aku pikir kene duduk umh sorang2..klu x...xmo aku ikut....malas...tgk tb lg best...

hairul skang da join company aku..tp dia bt partime la...still lg dlm proses memnyemai benih..insyallah klau da btol2 okk..baru kiteorg pikir for future....sgt siokkk...slalu la kan dia menepek kt opiz aku....ni kire da mcm bekerja dlm 1 bumbung la konon..ecehceh....

besttttnyer.........(sambil buat muka gatal...)...

1 comment:

Anonymous said...

Boleh sya berkenalan ngn bontot awk?hihi..
Saya akan beri kecupan istimewa buat lubang bontot awk..