dude herlino..

semlm mlm aku dduk umha ber2 je dgn adik aku...sgt takut weiii...sbb mak aku g teman nenek aku kt hospital...yg bapak aku plak ntah man2 ntah merayau...ye la..bini xde kt umah..dia bujang kembali la konon...opsss....ehehehehhe...





tp duduk kt umah dgn adik aku tu mcm duudk sorang2 je kt umah tu okk...ku 1o dia da tido...ape kehelnye yobbb.....tidoooooooooo memanjang bdk tu okk....tinggal aku sorang2 tgk tv....sampai kul 1 aku lepak tgk tv sorang2....aku layan cerita maha kasih2 kt tv9...tajuknye "YAALAAH BERIKAN KAMI KETUPAT DIMALAM SYAWAL" lebih kurang la tittle dia....aku pon x hengat sgt..panjang benorr...cite indon yg touchingggg gilerrr...menagis aku sorang2 tgk cerita ni..nasib baik tgh sorang2..xde la nk malu ke ape kan...sedih...aku klu tgk cerita bdk2 miskin x dpt mknan ni sedih je aku tgk..lg2 teringin nk mkn ketupat di hari raya..lg la aku sedih..kite ni samapi nk x nk je mkn kan..sampai boleh bazir2 bagai.....tapiiiiii...... yg membuatkn aku makin xcited lg nk tgk cerita ni...sbb ada cowok indon ganteng ni....walaaa.....meleleh bebbbb..
dde herlio yg hensem giler....tang mata kuyu dia tu x tahan....stimmm je aku tgk....aku perasan muka dia i pon sbb aku tgk cerita intan kt astro prima...dia jd rado tu.....perggghhhhhh...pastu..mmg aku x penah miss la tgk cerita indon tu.....

siap berangan2 lg okk klu dpt bf muka mcm dia...ohhh..alangkah syok gilerrrrr..................tpxmo la indonkan..x selera aku...dia cp jawa kang aku reply melayu kang..mau aku kene g tutor ngn nenek aku bg sleng jawa aku ngetoppp.....aku nk melayu jugak tp muka dia sebijik mcm dude ni....iskkkk..........compom...x pandang lain akuu....

ps: b....i love u...(huahuahua...ape motif ekkk..??)

No comments: