pergi x kembali

nenek aku side mak aku baru je meninggal ari rabu yg lepas...so aku pon mcm ala2 xde mood je nk hupdate...
lg pon dia meniggal kt umah aku..so sepanjang 5hari berturut turut kene bt kenduri tahlil berturut2 kn....aku jd penatttttttttt..........blk keje je kene tlg lg kt dapur...tp xde la aku nk merungut ke apekn...bneda tu bkn kite nk terjadi...

sedih dgt time nenek aku nk pergi tu...aku tgk sendiri mcmane dia nazak...dia sakit da lama...duk sepital..gilir2 adik beradik mak aku jaga....so bile doc kata da mcm xde harapan..anak2 bwk la blk umh..biar dia pergi kt umah..sbb dia mmg nk sgt blk....tp time dia hembus nafas terakhir aku xde kt situ coz time tu lak mak aku mintk tlg amik makcik aku sbb makcik aku xde trasport nk dtg umh aku.....pukul 3 pg okk...mana aku nk g sorang2 drive..angkut la adik aku skali...samapia2 je kt umah nenek aku da pergiiiii..........tipu la x nangiskn...1 kehilangan besar dlm family aku...dulu time kecik2 atuk aku pergi aku mcm bt dunno je...kecik lgkn..x paham ape2,..tp la ni da besar panjang mmg telebih paham la kan....tp alhamdullilah..now da ok dah...yg pergi biarkn pergi..kite yg hidup ni kene teruskn hidup....

semoga roh nenek aku dicucuri rahmat....AMINNNN..........

No comments: