menumpang idup...

semlm hubby aku blk awal..yeahh..bestnyer..pepagi nk g keje tu boleh aku lupe dia blk ptg...so boleh suruh dia antar aku g korje..malas nk drive sendiri skang...bkn slalukn dpt manje2 dgn laki aku...time2 cengini je la...blk pon aku cow awal kul 4.30 da larikkk....why..?? sbb laki aku ajak mkn nasi pecal...dia teringin + tringat2 kesedapannyer....korang x rasaaa...mmg sedap x hengat la..nanti la..esok aku mkn aku tepek picture ehh....yg teliur sudah...ok...sambung cerita ceritu.....pas dua2 da melantak dgn lahapnyer...kami pon pegi econsave...tujuan utk crk lauk mkn mlm...see..mkn lg...no..no..no...ni aku beli lauk utk freeze umah...sian mak aku asik kene beli je...kiteorg ni idup menumpang..so kene la pepandai bwk dirikn....kihkihkih...haihh..bile la umh nak siap ni kan...bosan2.....mlm tu konon nk lyn hubby tgk dvd..last2 aku layan mimpi....dia layan sesorang..penat maaa...

No comments: