sabtu & ahad yg bz

ohhh...sabtu & ahad sgt bz....my best friend hanim kawin & hubby punye cousin bertunang...da la yg kawin best friend aku yg terbessttt...xkn g sekejap2 je kan...aku pon mlm berinai g la..pelamin dia sgt santeekkkpastu ahadnye pun g lg....xpe..yg penting tunjuk muka...tp kamera lupe nak bwk la...nanti esok aku masukkn pic kawinnye ye..tp kt umah bertunang tu aku x bwk camera ye..aku pakai hp aku je..kiteorg pas g umh hanim je..terus calibut g rawang..sampai kt rawang pon da lambat da...majlis pon da nak habis dah...nak buat mcmane kan...





dimulakan dgn pic tuan blog la ye....









kami yg da belengas, sgt panas la hari ahad ari tu kan....





with akil...anak fotographer pada hari itu...suka..suka..suka...sgt cute..nmpk x tanda lahir kt dahi dia tu...mintak2 da besar nanti hilang la kan...mesti lg ensem..leh bt menantu...ehhh..aku x kata dia x ensem ehh..bdk ni mmg cute giler ah....



baru reti nk tepek pic tuan yg tunangnyer..ni la yg bertunangnyer..kak sara..bertunang dan akan kawin bln 11 ni..insyallah...mintak jd la ye...


with adik ipar...

omg...baby ni sgt cute okk..nk lentok je....saya jd sgt geram....


No comments: