suamiku mengidam..

semlm ptg pas blk keje je aku terus zasss ke rumah mertuaku..kerana suami saya pagi2 da call kata teringin nk mkn roast chiken...mane aku pandai weeiiiii..... mengidam atau mengada2 saya pon x tahu......aku ni belum pandai nk masak bende pelik2 gitu...kene la mintk pertolongan ibu mertuaku dgn harapan aku dpt belajar memasak ayam itu dgn perfecto....balik keje tu aku g la econsave beli ayam 2ekor ngn bahan2 rempahnyer.....sampai je terus besilat kt dapur dgn dia & adik ipar..diaorg sgt lincah okey memasak....aku ni mcm tekebil2 je kt dapur tu......sebab nk masak ayam nikn taketime sikitkn...dan cobaan aku berjaya okey....sgt sodap....penat pon x terasa...sbb laki aku mkn teramat bnyk...sampai muncit...lebih buncit dr biasa okey...saya suka bile suami sy suka...aku dah pandai ok..(dgn muka belagak..) lepas ni boleh bt lg.....:)

No comments: