wedding picture

aku drpd haritu nak jaja pic kawin aku kan...x jaja2 lg...nampak sgt pemalas..so..malas nak cerita panjang lebar....sila2 la..lapang kan dada..bukak mata besar2...
























































































gambar adalah kelam kelibut, sbb aku mmg x pandai bab2 organize ni...korang layankan je la ekkk...nak explain pon malas cemana...aku bt summary je ye...tu semua picture dari pada aku nikah, salin2 baju, mlm berinai sampai la sanding....aku amik pakej 10helai baju + 2x makeup...mmg bebaloi la klu da tgk hasil dia...harga pon mmg reasonable...time majlis aku tu, ramai benor org dtg kt pak andam aku mintak no...ni kene mintak commision ni...aku pakai pak andam nii dua2 side....side lelaki nanti aku jaja ye picturenye......






3 comments:

[ LADYKiKi] said...

oowh yang.. sungguh cantek yangg.. cam model pengantin..bukanpengantin..hahahahahaaa...

tapi aku suka tgok yang ko pakai baju putih tu dan ko pakai tudung

Ceera said...

sangat cantikkkkkkkk

sukeeeeeee

eh, ko tinggi eh.. ada bakat2 model dah tu, hahaha..

pendieinna said...

cantik pak andam tu make up... leh dapat info x mane u amik pakej tu?