mabuk.

now..ape je yang telintas kata mata aku semua aku nak...menas makanan la..tp 1 je aku xleh nak layan..MAMAK..lalu pon aku da nak muntah cemana tu...tp klu mknn yg aku suka tu mmg laju je la kan...lg2 fast food...setiap hari dlm list mkn aku..now da xleh nak cover2 mkn...sbb aku mkn utk baby..bkn utk aku..ikut mkn aku...ciput je la hai...

mabuk jgn cerita la..start magrib je..mcm tetiba layu jerrr...x pasal2...nk masak semua tegendala..tp oleh kerana bile dear saya blk keje perlu di suap...kuat kan semangat..cekalkn hati je masak jugak..cincai2 pon ok la tuuu......(sila buat gaya kakak ct nurhaliza pleaseee..)

mulai arini..saya akan hupdate dgn lebih rajin lg...SEMANGATTTTTT..!!(sila imagine gaya intan cerita indon tu okk) coz blog ini utk anak2 sy baca apabila aku sudah tua or xde nanti oneday....
INSYALLAH....

2 comments:

kasi cintaku said...

semangat say minah nie..hehehe..xlalu mamak...da jd cm aku ar 2..hehehe...
pdhal 2 makanan fav ko dl sblm pregnant kn??huhu..

Anonymous said...

hehe...cian awk...pe2 pn tahniah bkl jd mumy yg comei gitu..hehe...