13hari dah

hari ni da puasa ke 13 ye...sekejap je..aku ni puasa pon buka jugak periuk...hahahahaha...x larat ar...rasa penat dia lain mcm bile pregnant ni...bleh dikire dgn jari je bpe hari aku puasa...xpe la..kang pas deliver..aku ganti puasa sebln..nk kempiskn blk ape yg ptut..
semlm g scan...saje nk tgk anak aku sihat ke x..try bt 3d kan...jeng..jeng..jeng....
jantina pon da nmpk...tp xmo xcited sgt....bile da tahu jantina ni boleh la aku membeli ikut suka hati..klu b4 dis, asyik pikir2 je nk beli baju dia...boy ke girl..??
tp skang da tahu sgt hepi...hehehehehe....tp aku xnk inform kt dlm ni..nnti2 la dulu..lmbt laun tahu jugak kan...
da 21minggu aku ngandung, tekejut hokey pagi td konon nk try jeans yg aku baru beli x smpi bpe bln , tup tup ngadung..sgt kecewa x dpt pakai...tp pg td konon tgk la kan muat lg ke x...ehhh...muat laaaaaaaaaaaaaa............bestnyerrrrrr......tp xleh pki arkn....x comfortable...kesian anak aku dlm perut ni...

No comments: