aku yg mengong ke...?

eee..nape lah payah sgt otak aku ni....susahnye nk mencantikkn blogku ini...susah ke atau aku ni mmg mengong ni...(sambil bepikir...hahahhaha)x pe nadia pelan2 adjust...kataku menyedapkn ati sendiri....da arini ari yg sungguh x best...rasa nk marah jek..abis en.hairul jd mangsa aku..xpasal2...padahal dia bkn ada bt salah pon..tu la..sape suruh tepon time aku tgh bengang...

en.hairul : hello...
nadia : hello...ha...nape..?
amboi tetiba jd brutal ala2 buntal lak aku ni...hahahaha....harus tu...bg takot seket...
en:hairul : ni asal ni....?
nadia : x de ape2...
en.hairul : yeke...asal ni...b ada bt salah ke..?
nadia : xde la....(sambil bepikir..ada ke dia bt salah kt aku utk jdkn point...jahatkn aku.)

pastu start la sesi perang air liur yg rasanye menyakitkn jiwa raga aku utk menstorykn kt sini....
but....aku rasa aku yg salah.......tetiba dtg angin monsun mana ntah ni....xpe2..harus jap g pujuk blk..en.hairul aku manja orgnye..kejap je merajuk tu...kan b...:p

No comments: