thursday is khamis...




mlm td aku date ngn en.hairul...tetiba je mengedik2 ngn aku...rindu ler tu...eeee..manjenye dia...mak soke nyah...dia bwk g dinner..kt kedai kopi shah alam...en.hairul mkn mee ape ntah..ala...lupe la name dia...tp ala2 kueh tiow gak...meenye ketot2 je mcm ulat gonggok tu..keji tol aku ni....tp rasa x boleh bla...x sedap..tawar je...aku lak amik mee bandung...sedap oo...1 mangkuk abis ku bedal...pastu aku amik air coke...tah ler..tetibe teringin lak nk minum..then bile air da smpi xnk minum lak...ngendeng laki aku lak...coffe capucino tu...harus la ku ngendengkn..sodap okk....last2 air aku gak x abis...tp en.hairul mmg x berhati perut ok......dia suruh abiskn gak air tu..yela kan..sape suruh ngada2 order..padan muka aku...sampai nk tekicit2 aku minum air tu...
ari ni rasa boring la...koje xde...arini2 keje x bnyk...kompeny aku ni nk bangkrup ke ape...jahat mulut aku..kang x pasal2 aku yg tanam anggur kang...da la nk kawin ni....cite pasal nk kawin ni...mcm2 aku kene pikir...smpi sakit kepala okkkk..duit..duit...kemana ko duit....!! duit mcm air je kuar...bln ni beli kasut nikah..murah gile ok kasut nikah aku...aku beli kt vincci je...terukkn aku ni..rm39 ++ something je ok..tp after dis la..klu x rege dia 89.90...kira klu x dis pon aku akan sambar gak...simple beb...n yg penting cantik di kaki ku...cewaahh..mesti korang kata aku perasan kan..whatever la...blog aku ok..suka ati aku la nk cite ape...korang nk tgk x kasut nikah aku x..aku nk menunjuk2 ni....korang tgk la sendiri..sory ar..aku baru pest time kn ada blog...so pic pon ntah kt mane2 ntah...xpe la kan...yg penting ada pic..tp aku punye kasut tu je tau....yg clutch tu aku x beli...ni pon aku curik dr website diaorg...aku org kedekut okk..soo...kamera pon xde..kuang..kuang...keji okk.....tp aku beli colour green..sbb thema kawin aku kan ijau lumut with white.. actually aku nk warna purple pink ok..mak aku da beli langsir katanyer......ala...klu beli langsir mcm la xleh tukar thema...bengang je aku..tp xpe..oleh kerana nk kawin ni memerlukn restu kedua org tua ku..aku rela n redha...tp aku xkn pakai baju warna ijau okkk...klu aku pakai warna tu aku ngn en.hairul da mcm pokok begerak da..buruks ok....xpe la..nanti aku adjust ngn my makeup artist..perasan lg nadia ni...mesti sape yg baca blog aku ni rasa menyampah membuak2 jekan...klu x suka u can get out from my blog okkkkkk....!!














No comments: