malu beb..

td aku g bank..kononnye nk g la byr perkeso opiz aku ni...masuk je maybank..minah cina kt bwh tu kata xyah amik number..terus g kt canunter 2...aku pon dgn penuh xcitednyer g la kt kaunter 2 dr depan..tp akak tu mcm senlenger babi je pandang aku bile aku da hulur chq tu kt dia..dia tanya nk bt ape...aku kata la nk byr perkeso...miss kt bwh tu kata terus g kaunter 2...dgn penuh confident aku bgtau akak tu...cit..akak tu sengih je beb kt aku...pastu dia kata kaunter 2 kt sana dik...malunye time tu..tp aku cover2 malu aku kata la..ohh..xperasan la kak..hehehehh...cover beb...rasa mcm nk hantuk muka kt dinding je time tu...

arini ari selasa....lambatkn nk ari sabtu...tp klu ari sabtu pon ape yg best..xde ape...hairul aku keje je sabtu n ahad...biasa la kan...mencari rezeki halal katanyer...dok umah je la tgk af...tp best ke af tu..?harus ke aku menontonnye lg..?aku xleh menrima langsung bile si ac misai tu jg pengacara okkk...bosan gile babi....babi pon x bosan cengitu okk...tp mak aku tu gile sgt ngn si faisal...salam....haks..haks..so aku n family aku tepaksa la ikut je..layan....nasib baik gib ada..best sikit dpt main2 ngn dia...seronot tau main dgn gib..so clever boy..i like....semenjak 2 menjak ni aku sgt mals nk update blog..sooo...aku malas...

choww....
:p

No comments: