miss uuu.....


olllaaaa..wei...gile lama aku x update blog aku...hayoooo...fenomena malazzz melanda diri ku ini...xpe2..arini aku update gak..kan..kan....walaupon aku malazz....aku kene sematkn dlm jiwa nurani aku ni yg i love blog..hahahaha....arini ari sabtu...esok ari ahad..aku sgt sunyi..sbb baby aku keje je...aku bosan..xpe ptg ni aku nk g jumpe anim...nk g jejln...sambil pose2 maut..nanti klau ada pic aku masukkn...okkk....orait...skang ni aku da xleh nk ngumpat b*ss aku da..sbb dia da tahu aku ada blog..hahahahah..aritu tekantoi dgn dia..nk bt lagu mana..bos sy mmg sporting...so..skang ni aku harus bejaga2 ala2 jaga utk memastikn aku x tekantoi lg...nk bt mcmane ek..tukar url..?emm...private..xpe akan aku pikirkn dikemudian hari...ari khamis yg lepas aku ngn my dear g crk brg hantaran...heheh..ye la akn..kiteorg nk beli awl2..biar senang sikit..malas da wei nk pikir2...kang aku boleh meroyan asyik pikir psal benda2 ni....so..we go to jj bukit tinggi...jln2 smpi cuci2 mata...emmm...aku nk beli kasut guess utk hantaran..cantik bangat ok....mmg i loike..tp tu la..aku lom gaji lg...tunggu dis week baru gaji kuar...emmm..tp my laling beli gak kasut for hantaran bonia okk...dpt 50% cincai la...boleh la kan dr x merasa,..aku ni nk merasa pakai kasut mahal2 pon susah okk..slalu beli kasut below 100 je...time2 mcm ni la aku nk merasa sikit....pastu laling aku pon da pas kt aku watch for hantaran also..emm..cantik..tissot...tp aku lupe la nk amk pic..nanti2 la..aku amik semua pic hantaran aku yg da beli..aku amsukkn dlm ni ek....pastu kite org jln2..aku pau laling aku baju..hahahahhaha..murah je..26.00 je okk..gua bkn la kaki cukur..cewaahhh....perasan..pastu aku pon da lapar..kiteorg g la andalas..restaurant orange..actually first time aku g restaurant ni..tp mmg nasi goreng aam dia mmg kaw la....sedap wei..hairul smpi order 2 pinggan okkk...cube korang bygkn kt mana dia letak lg 1 pinggan nasi tu..emmm..pikir la sejenak..hahahhaahaha...my baby mmg sgt kuat mkn...ari2 mkn bnyk..aku da tegur pon x mkn saman....sbb dia kata dia lapar..org lain pon lapar gak..tp xde la 2-3x tambah..pelik aku..ada lg space dlm perut dia tu..pastu klu guamh org kawin pon 1 peel dia yg aku knal sgt yg dia tu tuanag aku...bile mkn..pas da abis..rasa x cukup..dia boleh bwk pinggan dia g tmpt buffet tu...tambah nasi lg okk..siap + lauk lg..dgn tangan penuh dgn nasinye...aiyyooo...kdg2 teringat blk..mmg pelik hairul tu...x coverline langsung..tp aku tetap syg dia walaupon dia cengitu okk..sbb dia mmg xde coverline..mulut pon main lepas je....hahahahaaha...
mmg sape yg hidup bedekatan dgn dia kene tahan la mulut dia tu...main lepas je...aku ingat lg ada 1day tu..adik aku pakai la baju tido..fesyen baju tido tu kain dia mcm ala2 keras n licin la...in the same time dia dtg nk amik aku..kiteorg nk kuar rasanyer...ada die boleh sound adik aku...kata adik aku pakai baju hujan mlm2..time tu aku n gelak pon ada..kesian pon ada kt adik aku tu..tp aku bt pilihan utk gelakkn je..hahha..mmg kelakar la..ee..rindunye aku kt dia...b......kite rindu la akt awk..... mmmuuuahahhh.........

:)

No comments: