aku sedih ni..

aku nk luahkn perasaan ni wei..korang dgr la..aku sedih..sbb aku tgh sedih la aku sedih..tp kenapa aku sedih..sbb aku sedih la....aku nk jam hantaran aku guess...sbb aku ingat k maching la dgn kasut n hanbag aku nanti semua guess...cume perfume je xmo guess sbb bau dia x best...aku da rembat perfume set paris hilton the making gitu...tp...hairul x kasi..da bape kali da aku pujuk dai...smpi aku da x ingat bpe kali dah..mmg mati idup blk dia xnk kasi ok...dia kata guess low yaa...korang nk tahu low ya tu ape..ala..mcm ala2 bnyk problem la gitu..aku tahu la dia keje kedai jam..dia tahu semua pasal jam...dia xpert pasal jam..dia tahu jam yg ok or x ok..dia kata guess tu bnyk customer complain...sbb batu2 dia bnyk tecabut..klu korang perati jam guesskn bnyk batu2...cume batu bata je diaorg lom penanh design lg....ye la..aku tahu la jam tu bnyk prob..tp aku suka...no problem la kan..walaupon aku tahu risk jam tu....aku lak jenis yg mmg gile bling2 okk..klu boleh semua aku nk ada bling2...nmpk sikit elegent...ada style la...bak kata fatin af...tp tu la...aku tgh dlm proses memujuk lg...tp mcm x jln..along aku ada la tunjuk kt aku jam guess..mmg cun bangat la..dia pon gile okkk tgh jam tu..mmg aku nk la...ada hairul kata pas
kawin baru dia nk belikn jam tu..dia kata nk ltak kt dulang hantaran biar ada class sikit..class kepala t**** dia la....eeee..geram nok.....ntah ape2 ntah laki aku tu..nk malu bt ape...skang ni dia nk kawin ke nk menunjuk2..pelik aku okkk..kdg2 aku sedih tang2 mcm ni la..ape yg aku suka semua kene ikut standard dia....mcm la dia sorang je ada standard...dia lelaki..aku pompuan..mesti la taste pon lain kn..aku malas la nk bsg2 ..kang gaduh2..aku malas...sbb nanti aku gak yg crk dia...sbb aku x suke gaduh lama2..so..baik elakkn....tp kdg2 aku yg sakit hati...mcm biasa la...pompuan jugak yg kene mengalah....xpe2..ada kete ada bas..nanti aku balas....korang............... tgk la jam yg aku admire ni... :(



cunkn....klu korang rasa x cantik pon pendirian aku xkn berubah..sbb mmg cun wei..tp tu la..x approve ok oleh sirim...

:(

chow.....

No comments: