:p

semlm aku blk keje lewat sikit...mmg pon ari2 aku blk lewat...ot ler..ape lg...nk kawin beb..lg pon klu blk awal bkn bt ape2 pon...melangok je kt umah...plak tu semlm mak aku amik leave..katanye saje nk lepak kt umah...aku la org yg paling gumbire skali jika mak aku ada kt umah..tp kenapa...dan mengapa...? emmm..good question...sbb aku xyah masak..yeahhh!! syiok wei....blk boleh terus lepak2..xyah rushing2 nk masak bagai...aku boleh menjalani hidup dgn gumbira....tp aku tahu...ia xkn lama..sbb arini mak aku da koje,...padan muke aku....tpkn semlm mmg rasa ngatuk gile..kul 10 aku da mcm nk pejam dah..xtahu asal..da la skang nk tunggu smpi kul 11 cite putri tebuang tu...xleh miss tuh...yg astro pon biol...asal la g tukar siaran kul 11..elok2 b4 dis kul 10.30 gatal tangan g tukar bt ape...kan menyusahkn aku je walaupon beza cume 1/2 hours je...aku x pedulik..aku tetap bengang ok...pastu bila cite tu da abis xleh lak nk tido..dlm kul1 camtu baru le tido ...tu yg aku x suka tu bile tido lmbt..esok pg nk bgn amat la malas....dgn mak aku akn kejut aku tanya tu la..ini la..tejaga2 tido aku..tp xpe..aku da biasa..sbb mak aku klu nk g keje dia akan kejut aku bgtau dia nk g keje..xtau la..tp kdg2 aku g keje aku x bgtau pon dia..hehehehe..durhaka sungguh aku ni...xpe2..raya aku mintk maaf...
aku xleh upload pic la..sbb camera hairu da amik....hp aku lak mcm sial..cucuk2 usb cabel x jln..apekene ntah...tu petanda2 mintk campak laut tu...xpe2..pas kawin kang aku mintk hairul hp baru...yg boleh 3g lg...senang aku nk jd queen control..hahahahhaha,....ye la..klu mcm dia kata nk g minum2 ngn member dia aku call la guna 3g tgk btol ke dia kuar minum ngn member2 dia....tgk la..sape member2 dia..kt mane..semua leh tahu..kang klu sms je kang dia kelentong aku..aku pon x tau...eee..ntah ape2 ntah aku ni...da kawin pon nk serkap2 jarang lg kt hubby aku...x cukup2 lg skang ni ko asyik serkap jarang je nadia...ala..wei...gile la ko nadia....

yessss.........mmg sy gile...!! so.....!!

:p

No comments: