jeng..jeng..jeng...

ari sabtu aritu aku xtahu nk bt ape kt umah..xde programme....so aku pon ot la smpi kul3...tu pon rasa mcm boring gile...tp rasa mcm ngatuk...tp mcm malas nk tido..so aku blk je umah..aku ajak adik aku g econsave..g beli sympoo..sympoo umah aku da abis...tu pon nk memilih syampoo mcm ape je lamanye...ye la..sbb aku ni soke mencobe..sbb tu rambut aku ni x rupe rambut dah..keras...pastu mlm tu pon x bt ape2..layan af je....boring la..yg best part bang bil bt suprise tuk nubhan tu je...i loike bang bil...yg lain semua biasa2 je....pastu mlm tu hairul dtg umah..antar baju mintak tlg gosok..sbb dia pemalas nk gosok baju sendiri..nasib baik aku ni mmg xde keje okkk..so aku pon terima la baju2 itu..dia kata esok dia dtg blk amik...pastu dia pon duk la kejap..borak2 ngn abg ipar aku....mak aku lak bsg sruh aku btkn teh..malazz gile wei..tp aku bt gak..sbb aku mmg rajin..baru nmpk sikit yg aku ni da boleh kawin gitu....hahahahah..perasan...then...terus zzzzzzzzzzzzz...............

ari ahad lak aku baru ingat nk bgn lewat sikit..ye la kan...bkn slalukn dpt tido lama...aku tgh sodap2 di buai mimpi...tetiba aku dgr mak aku membebel okkk..sbb......dia da g pasar...da blk pasar..tp umah mcm tongkang pecah...bsg je wei..sakit telinga aku...tepaksa la aku bgn..aku..along aku..ngn adik aku kemas la umah tu...ala..bknnye sepah sgt...ntah ape2 ntah..klu kiteorg kemas be3 kejap je da siap ok...pastu bekpast..lepak2..main ngn gib..pastu aku ingat nk mandi la..baring2 atas katil tetido blk..dlm kul 4camtu tejga..bru la tehegeh2 nk mandi...pas mandi je..dpt msg kakak sedara aku..ajak g pameran pengantin kt pas..emm..tp dia x tahu jln..aku pon ala2 lupa gak jlnnye..heheheheh..tp aku kata kt dia kite gamble je la...

No comments: