lens

bos aku xde...so aku pon malas menjadi2 dgn gembiranye xmo bt keje...sbb aku malas..teramat malas....aku nk g jln2 jap g..nk g bank..nk g amik lens baru order hari tu..aku maik warna grey gitu..jgn marah nok..wlaupon skang mata aku membengkang dgn bongkak again...yess..again..aritu bru bengkak..dia naik lg..agaknye aku xleh pakai lens ke or lens aku tu da ting tong...emm..wutever...aku xsoke la pakai spec..rasa diri ini x bermakna...tiada keyakinan diri..pergerakan semakin perlahan...muahhahahahahaha....bkn ape..aku nk makeup jd susah...mcm xnmpk makeup aku kang..wlaaupon aku tahu..aku pakai spec ke x pakai ke..diri ku amat cun...tp kdg2 aku lebih suka pakai lens..lg2 yg warna2 tu...hehehhe...suka sbb org ramai tegor..cantiknye mata..ori ke...slalu cina2 la yg bnyk tegur...bangang ke ape muka jawa mcm aku ni nk dpt mata colour2 cengitu..emmm...sejuk perut mak aku klu tu mmg mata ori aku...tp klu aku tipu pon daiorg pecaya punye..xkan x pecayakan muka putih suci ni...adoi aiiii.....



tatatatatatatattata...tititititititititititi....tutuutututututu.....

No comments: