ceritera roti canai..

aku tgh menghupdate sambil tangan kiri ku memegang apam blk utk dimkn..muahahahah...bessnyekan bos xde...bile la aku nk jd bos ni..syorga2....seronok gile babi..klu boleh main kejar2 aku da main da kejar2 ngn opismate aku...tp sbb x boleh aku skang tgh menskodeng kot2 bos aku da blk...akukn penjaga pintu sejatiiiiiii................so..bile bos aku smpi aku org petama akan bertentang mata dgnnyer..wah..sungguh romantik kt situ...walaupon realitinye aku menyampah gile nk duduk kt sini betentang mata dgn dia...tp xpe...aku redha....
mlm td baby aku dtg ...actually dia dtg nk amik baju keje dia yg aku gsokkn tu...tp dia bwkkn skali roti canai 4 kpg okkk....smbil2 aku bt ekcoh sikit..kenpa belikan roti canai..membazir je...(ala.....bsg2 ala2 makcik gitu....)aku da la x mkn mlm sgt...tp bile dia blk tu x smpi hati aku tgk roti canai tu jd makanan kucing kurap blakang umah..kesian dia da belikan...so mesti lamengaharapkan tunanag dia ni jamu walaupon secubit kan..emm..xpe aku jamu gak..secubit dua......aku pon bedal la..nk xnk je tu perut aku masuk.emmm...1 kpg da sental..ada lg 3 ni...aku amik lg 1 kpg..licin...pastu tetiba mak aku sound...ko nanti gemok baru padan muka...waaahhhhh..terus aku cepat2 basuh tgn...sensitif wei perkataan GEMUK itu....bkn la kata aku ni kurus sgt...tp sebagai langkah2 bejaga2 utk meloncat kegerbang perkahwinan...nk jugak cntik dipandang sedap digunakan..tol x baby..muahahhahhaha...td aku baru pas sms aby aku...konon esokkan dia bercuti..cuti ari jumaat...bagus..x tinggal smyg jumaat dia....aku nk ajak la dia mkn pizzahut..teringin wei..ha...akak aku kata sedap...aku pon teringin la...harus la aku nk pau dia kan..tpxtahu lg la...teringin nk mkn chikenchop kt uptown pon ada gak..adoi aiiii....mata kelabu tol la aku ni...jiwa kacau beb..xpe2..esok tunggu dan lihat je la...ntah2....eemmmmm.......mamak lg....

:(

No comments: