pakguard

semlm ptg aku blk awal sikit around 6.30 gitu...bkn ape...miss yg tempat keje yg aritu aku g interview tu sebok call bnyk2 kali suruh aku dtg utk 2nd interview..aku pon kesian la kan..sbb dia da tunggu..aku pon pegi la walaupon aku da dpt new job..emm..ckp ngn aby aku nk g...dia kata g la elok2 je la kan..pastu bile aku da smpi sana...emmm...cina tu cuma ckp ngn aku x smpi 10minit okkk...waste my time tol..ckp dlm tepon je kan senang....rupenye aku da dpt keje tu..muahahahahah..rambang mata aku...bnyk sgt keje...tp salary sama je...cume yg beza opiz hours kt opiz ni lg lama dr opiz yg first skali aku dpt tu....tp aku x de la xcited kt opiz ni..korang nk tahu sbb ape...sbb pak guard kt situ GATAL ok...aku x tahu la dia sebenarnye gatal ke atau bt2 gatal...tp aku x suka...bile aku nk blk tu dia tanya aku mcm ni...

pakguard : melayu ke..?

me : a'a..melayu la..(mcm la rupe aku ni mcm kelly ang....)

pakguard : yg hari tu dtg naik kete ngn awk tu sape....

me : ooo..tu suami sy..(aku main tibai je sbb dia da lain mcm je aku tgk...)

pakguard : ooo..da kawin da ko ye....

me : a'a...da kawin da...kata ku beramas mesra....

tetiba..time aku nk kuar gate tu dia kata...

pakguard : bdn ko ni cantik la..bnyk air...mesti laki ko suka kan...

me : ????

aku terus calibut ok....bengang siot...BABI PINK tol..bongok..tolol...x sedar diri punye org tua....geram aku..nasib baik aku g sorang..klu aby aku ada la time tu ..aku da report dah..biarkn org tua tu masuk hospital 100hari....emmm..siap aku btkan tahlil skali utk dia...xyah g keje..mulut xde insurans.....meh aku bg sikit biar dia rasa sikit...start tu la...terus aku mcm nk reject je company tu....macam hampeh..mcmanela bos dia tu leh biol sgt amik guard yg gatal mcm tu..menyusahkan org2 yg cantik mcm aku ni je...muahahahahha....

:p

No comments: