wrong no..

yesterday nite...aku lepak2 la kt umah..smbil baring2 letak timun kt mata...emm..besssssshhhh gile..nyaman je mata ku ini...tp time tgh sedap2 tu mak aku ram[as timun tu dr aku..dia suruh aku bt lain...pastu siap kata lg aku pakai x rasa..sbb mata aku kedlm..boleh...? tu dia nk pakai bnyk la complain dia..eleh..mata aku kedlm...dia gak yg lahirkn aku.bnyk songeh la mak aku tu....pastu aku pon ptg la timun lain..letak baru...baru nk feel2 sikit,...dpt sms dr satu no ni...016******..emmm...ayat dia mcm ni la lebih kurang..aku ringkaskan...

016 : nk tanya awk di tasha ye yg duk jln kebun...?

me : kenapa..?mana dpt no ni..?

sbb aku da compius la kan..setahu aku no baru aku ni x ramai org tau...tetiba dia memperkenalkan diri lak..

016 : sy sara...duk kg jawa..awk knal x anuar...

me : anuar.?anuar mana ni..anuar ada bnyk...mana dpt no ni ..?(soalan yg aku tanya x jwb2 okk..)

016 : anuar hamimi....

me : ooo....(aku bt2 knal je..mlas nk ingt)...kenapa ngn dia..?

016 : awak benah sms ngn dia kan..antar mms kt dia..?

me : ekkk...mane ada..no dia pon sy x de....awk ni slah org ker...?

016 : ooo..yeke...awk ni bkn tasha yg boyfriend awk org sg.kandis tu ker...?

me : bkn la..klu tasha tu..tu member sy...mane awk dpt no sy ni..?

016 : kwn sy bg....(baru nk jwb soalan aku tu...berapi je...)

016 : boleh bg no dia kt sy x...

me : 012********.........

emm..kes wrong no..tp nyusahkan aku..bt habis kredit adik aku je..hahahha...yes..sy mengunakan kredit adik sy...sbb kredit sy telalu bnyk kredit..so sy kedekut...mianh tu bgn je tido da membebel dah...cos aku guna kredit dia...aku bkn saje...tp aku sengaja gebol....:)

No comments: