pancake

aku kt opiz ni..boring gile la ..lapar gile ni..tp officemate aku sebok suruh tunggu dia la..nk mkn 2gether gether la..lambat tol ..aku da kebuluq da ni...dr pg x sental ape2...td aku tekejut gile tahu...aku tgh jln nk g meja bos aku..tetiba dia pon muncul..nk kene heart attack aku....gile tol...nasib baik aku x menjerit.pastu bos aku boleh kata aku gile okkk.....tekejut mcm nmpk hantu pon..mmg pon aku nmpk antu...antu gondol..hahhahaha.....klu bos aku tahu aku panggil dia antu gondol mesti dia x tegor aku 1 bln..tu paling kurang la..klu dia nk lebih2 pon dia buli aku aksi keje bnyk2...tp..bkn da mmg ke aku dtg sini nk kerja...emm..compius tuh..hehehehhe..atau aku dtg keje hanya utk mensurving internet....emm..tu lg mushkil...
semlm hairul kene april fool ok...dgn aku2 skali kene tempiasnyer..sungguh x adil..dlm kul 3 lebih cengitu hairul call..dia kata bos call td kata arini kedai tutp so xyah keje la kan sbb kedai emas dpn shop dia kene masuk pencurik..so polis suruh semua tutup shop..aku mula2 ingat bos dia nk bt april fool la konon..tp irul kata serius...lg pon time tu da kul 3 kn..dia punch in kol 4..so mesti la kan btol..aku pon pecaya la...sbb xkn la pasal keje nk main2 kan..so..kiteorg pon bt plan..mlm tu nk g merayau..dating okkk...da set da nk g mane semua...pastu dlm 5minit mcm tu...hairul call aku blk..dia kata dia kene april fool...cilaka punye apek...geram tol aku..sbb aku rasa aku pon tertipu okkkk.....menci lu apek...menci....gua menci lu okkkk.....!!! hehehe..aku lak emosi lebih..musti la..mlm tu bru ingat nk dating ok..last2 aku dok umah je..tgh sindarela...x leh tahan..suka tol tgk amani tu....besssshhhhh giler la.....
pastu mlm td aku teringin la nk mkn lempeng ok...atau dlm bahasa omputihnye..pancake...hahahha...da lama x bt..pancake aku da jd mcm scramble egg okkk..gile tol...smpi berasap dapor mak aku dikerjakan dek aku yg nk kawin tp masak asyik fail je..tp abis wei..mak aku kata sedap..sbb aku surve dgn kari yg aku masak pas blk keje semlm..tp mmg sedap pon..aku bt style ala2 pancake mcd...akukn penah keje mcd..so aku amik ilham dr situ la...hehhehe...lemak beb....best....mlm ni rasa mcm nk bt lg je..kan..kan..emmm...mlm ni nk bt cantik2 sikit..nk masuk dlm blog..klu la cantik..klu serabai aku xmo masuk..okk..

No comments: