tired...!!

semlm...blk keje je aku terus masak..ye la kan..aku kn gatal da nk kawin...kene la blaja masak...xkn pas kawin nk mkn kedai je..alamat lari la alki aku kang...so..semlm rasa mcm nk amik gambar lak kan...konon nk menunjukkn la walaupun aku x pandai masak..tp ada gak la hasilnye..kan..kan...rasa penat gile pas masak tu...mata pon da mcm pedih sgt je..maybe sbb pakai lens dr pg kan...bkn aku xmo pakai spek..tp susah la wei nk vogue2 bile pakai spek..x soke..mcm leceh je nk makeup2....wlaupon aku ni x sedar diri aku ni rabun bagai..kuat lak tu power mata aku....left : 250 right : 300...ingat nk tido awal..tp nanti mis cite putri yg tebuang lak..klu korang nk tahu aku mmg fanatik abis cite ni okk..temasuk la mak aku..klu kul 10lebih tu mmg da get ready je dpn tb tu....citenye pon x meleret2 mcm cite2 indon biasa....aku malas cikit nk layan cite yg meleret2 ni..tp aku mmg layan cite indon yg best2...malam ni nk g date ngn hairul...yeahhh...!!!bestnyer...dpt melampiaskan rindu.........bkn nafsu ok...rindu....:) smbil tu nk g crk brg sikit utk majlis aku kang...aku ni asyik lupe je nk amik pic brg2 hantaran aku kan..xpe la...pasti 1 ari nanti aku letak...sbb aku nk menunjuk2 kt dlm blog aku ni......hahahahhaah..keji gile beb.... emmm..lambat lg..tp xcited lebih je gua ni..biar la..aku kan da gatal nk kawen....pedulik la...........ish...mengedik lak post aku arini..da la..layan gambar la ek....



ikan siakap aku masak masam..manis..masin....and mcm2 rasa la..x kisah la..yg penting...licin....!!
sayur sawi yg aku gerong ciput je...sbb kang gerenti x abis..ye la kan..umah aku bkn ramai org....
ayam goreng yg special....:-p resepi tuun menurun.... along..ko teka la aku letak pe..hehehehehehehe..... ko kan suke.....
ini al dia...chef diva kite ala tebabas....

No comments: