ulser..

aku sedang gumbira....xtahu la kenapa...wealaupon sedang tension dgn keje..tp aku hepi..kerana aku skang sedang curik tulang..xde org kt opiz..aku tinggal sorang..soooo.....i'm boss...yeahhh...emmm..tp jap g nk blk dah..adik aku dmm..aku call xmo angkat phone lak..tido agaknyer...baru ingat nk ot arini...da la semlm xdpt ot...g interview...emmm..ok la interview semlm..tp mcm hampeh je aku rasa soalan2 yg pompuan cina tu kaci..mcm xpandai je nk interview..pastu..aku pon mcm xde confident je nk interview semlm..ye la..interview da ptg...muka pon da toyer je mcm apam...tp yg bestnye sbb cowok ganteng aku yg antar aku g interview...best2....dia blk keje awal semlm..kul 4 da chow..pastu dia g minum2 jap katanye..dan.dan..dia kata nk antar aku g interview...wahhh..harus la aku soke kan...sbb bkn slalu dia nk antar aku ni..dia buzy je ari2...aku pon amik la kesempatan itu kan.tp interview x lama sgt..so dia pon xde larasa tetunggu2 lama sgt...then..terus aku mintk dia natar aku blk..sbb aku kene memasak utk family tesyg...menu semlm..yeah..puan2...ikan ape ntah..masak lemak cili api...fish cake masak ape ntah ...aku pon xtahu...main tibai je..ngn kangkung goreng belacan..aku mmg x pandai masak...dan aku takut sgt nk kawin..sbb aku takut masakan aku kene reject..takut wei..laki aku tu da la hantu mkn...benda lain dia xhantu..mkn mmg dia hantu...mana perut x mcm bola2 api...kan..kan...tp xpe...aku chenta dia sesgt walaupon dia kuat lantak...pastu mlm semlm pon dia dtg lg..hahahah..aku da bt jampi2 ngn dia...so dia xleh x jumpe aku walaupon sesaat...xde la..mumy dia nk antar ubat ulser...mulut aku sakit wei..sakit gile babi...kt depan lak tu..bile kunyah mknn terasa sgt perit dia..ari2 aku ngadu kt hairul aku..dia pon da bosan gile asyik dgr aku mengedik je pasal ulser ni...tu yg dia tanya mumy dai ada x ubt ulser..kebetulan lak ada ubat ulser tu....emm..rezeki aku nok..delivery services okkk...hahahahha.....akukn menantu yg blom jd tp kesygan...mesti la mumy dia xkisah nk antarkan ubat tu..ala..lg pon bkn jauh pon..hati aku menyedapkn ati aku yg terasa bnyk menyusahkn org....aku da kata xyah antar..aku ok..tp mumy dia nk jugak antar..aku nk kata ape...kecik tapak tangan..celah kangkang aku tadahkn...hahahahahah..keji sungguh statement aku arini...

chow...!!
:p

No comments: