pompuan gile

2nd update dlm masa beberapa minit....hehehehe...gua nk lepas gian okkk...gua da bpe hari x surve internet tau....semlm kan..hairul antar baju kt umah aku..mintak aku gosokkn..sila..pemberitahuan..aku telah jd maid tidak rasmi...okkk....so..pastu kiteorg g la mkn minum melantak dan sewaktu dgnnye di kedai mkn kesukaan dan kemalaysiaan dia itu..kenapa aku kata kedai mkn ni kemalaysiaan...sbb semua waiters dia pakai topi bendera malaysia weiii..mmmg gigih tol semangat kecintaan tehadap malaysia..sampai hairul panggil diag pon.."hey..!!malaysia...kira...!!..." boleh gitu...hahahhaha..boleh sbb diaorg mmg suke...lg xcited nk dtg kt kiteorg nk amik order okkk..best2...aku soke kedai mamak itu...mamak pon mamak la..aiman x kisah...pastu da borak2 tung tang2....hairul cite la prob dia kt shop dia...masalah2 otak bdk2 shop dia yg bangang lg tolol nk mam***...okkk...sekali lg aku bedosa kerana mencarut...yeahhh..!! sbb korang pikir la...diaorg nk tuduh laki aku ni ada affair ngn ada sorang bdk kt situ tau..sbb laki aku ramah sgt ngn bdk tu..boleh ke mcm tu...da laki aku tu mmg peramah gile nk mampus..ee..mmg ramah la..aku yg layan pon kdg2 x telayan cerita dia..bnyk sgt selok belok.....mcm tu la...plak tu yg becerita tu lak..kaum yg makan ba alif ba ya...ha...mmg kene la kan...gile gosip wei..mulut pompuan kan...abis dgn semua org dia canang...hello..lantak laki aku la nk kwn dgn sape....aku pon knal bdk tu...tp kesian kt hairul la...dia telampau marah..sampai...sampai..emmm..xmo cite..kang laki aku malu...kisah suami isteri lum compom pon xleh cite detail sgt kt org ramai..bahaya...then..bile aku da tenangkn dia...baru dia ok...n aku pecaya kt dia..sbb aku tahu hairul tu mcmane orgnyer..dia xleh hidup tanpa aku.....yg sanggup keje utk kumpul duit nk kawin..bkn sbb nk mengatal...cina tu mmg bah*** okk..aku x soke....lantak la diaorg nk kata ape..janji.relationship aku ngn hairul x tegugat sikit pon..hopefully la semua yg hairul cite kt aku benar2 belaka...tiada kepalsuan..jika ada kepalsuan...akan aku hentak kepala dia dgn pasu...gile keji..tp itu yg aku akan lakukn...tp insyallah..jauhkan la semua tu..aku nk kawin da ni....xmo da bt benda2 gile ni...wlaupon kdg aku nk bt...tp alhamdullilah...iman aku kuat lagi..haks.haks....

No comments: