waaaa...!!rindu...

eee..rindunye aku nk update blog..lama giler wei aku xupdate...nk tahu kenapa....coz bos aku telah meroyan..dia telah bg aku keje yg telah membuat kn aku jd sewel...mmg ba******....la...kan aku da mencarut sesi ahli ulamak....waaaa.....x soke...bg keje terus bnyk2 skali..mcmane aku nk spend time ngn blog aku...ni pon sbb dia da blk n tambah lak aku da malas..nk balik..so aku curik2 la update walaupon sekejap...jadik la...lepas gian n rindu,....semua bercantum menjadi 1..xpe...atleast aku ingt jugak nk update...xde la jd mcm tapai busuk blog aku ni... wei korang nk cite..tdkn aku g interview kt kota kemuning..ala...dekat2 je ngn opiz aku ni...saje mencobe..mana tahu rezeki aku leh dpt gaji juta2 kan....skng ni aku main apply je mana vacancy yg aku jumpe..tp yg sesuwai la ngn aku kan....sbb aku nk demaand gaji sikit...xleh la wei gaji ciput2 ni...aku da la nk kawin...haihhh....kesian aku....keje smpi malam tp x kaya2 gak..kenapa bos aku yg keje smpi ptg leh kaya....?kenapa ek...hehehehheeh...lu pikir la sendiri.....!!!

No comments: